fredag 1. august 2014

Resten av Dag + 14 -- litt på etterskudd!

Det å flytte fra tredje til andre etg gikk fint. Det krever litt energi, i den tilstanden jeg er i nå, med en svak og tung kropp, men kom meg fint ned til slutt.

Her fikk jeg rom sammen med Gwen fra UK som er i startfasen av sin cellegiftbehandlingsfase.
Så koselig å få mulighet til å bli bedre kjent med henne. Hun hadde en stor og god vifte på rommet sitt, noe jeg må si jeg var glad for i denne varmen som har bygget seg opp i Moskva i det siste.
Pakket ikke ut noe særlig på rommet, siden det kun var for en natt, men fikk snakket litt med folk, vært litt ute i hagen, og vi ventet i spenning på transplantasjonene som vi visste ville foregå oppe i 3. etg og senere også bursdagselskapet. ;-)
Var spesielt hyggelig å få møte en jente fra USA, som også har CIDP. Godt å kunne utveksle litt erfaringer og lære henne, og hennes "cidp-type" bedre å kjenne. Vi har alle så ulike former og symptomer..
Roald fikk jo også gjøre litt av "favoritt sysselen sin" mens vi var her, he he.

Duck- tape sier bare jeg.... virker det, he he. 

Brendan måtte i ilden i dag.

Og ellers er jo venting er jo noe en blir god på her i Moskva, he he. Jeg prøvde være litt på dataen, med blogging og FB, men i dag var visst dette den beste sovemedisin for meg, for hver gang jeg prøvde skrive noe, eller satte meg på senga med pc'en foran meg, så seeeg hodet ned og jeg sovnet.
Så litt soving ble det på denne måten. ;-)

Og her ble det til slutt bursdag for de tre Aussiene oppe i 3. etg. :-)

Gratulerer til alle tre!!

Jeg tror til og med deler av natta ble sovet på denne måten, he he. Med pc'en foran meg.....

Ingen kommentarer: