torsdag 10. juli 2014

FRIDAG!!

Hadde en utrolig god natts søvn i natt. Herlig!! Med sovetabletthjelp da, men "shitt la gå" det er såå verdt det.
Våknet i halv åttetiden. Hadde en rolig morgen med god havregrøt til frokost. Var forberedt på å sette inn ny CVK i dag, men så kom Dr. F inn for å måle blodtrykket som vanlig, og lurte på om jeg heller ville ha en fridag i dag og gjøre hva jeg ville.
Wow, jeg syntes jo det hørtes ganske deilig ut og sa ja. Sa først at for meg var det helt greit både med og uten fridag, og at jeg gjorde det som passet best for dem. Vet jo de har det ganske travelt for tiden.

Så da ble det fridag og jeg fikk både pratet en del med de andre pasientene og reist avgårde en tur ti byen med Roald.
Det har vært veldig godt å ha Roald her såpass lenge, ikke minst for å guide vei når vi skal ut på tur med både trikken og Metroen. Metroen er jeg ikke så god på. Trikken klarer jeg nå selv, fra hotellet og tilbake til sykehuset iallefall. :-)

Var innom og besøkte Brendan i 2. etg  først for å ønske ham lykke til med hans stamcellehøsting som han hadde i dag.

Crossing fingers for Brendan today

Det var deilig å bare være "turist" en stund. Tok Metroen inn til byen og loffet rundt i et kjøpesenter som var under jorden ikke så langt fra den røde plass. Mye kjekt å se, men ble bare kjøpt litt småpresanger. Hadde herlig kaffepause på en kafe og en matbit.

Planen var å komme tilbake til sykehuset for to nye bursdagsfeiringer som skulle starte kl 5. Både Barbara fra New Zealand og Kellie fra Australia hadde fått sine stamceller satt inn igjen idag. Woho!! Grtulerer til begge to. :-)
Men dessverre rakk jeg ikke feiringen med "throwing away the rest of the dry-ice". Ja ja, det er vel den første feiringen jeg har gått glipp av så får ikke klage...
Kellie hadde spart en Tim Tam til meg så jeg fikk smake... mmmmm deilig cookie fra Australia. Takk Kellie. Loved it.

Slappet av på rommet etterpå med pc ting og musikk. I morgen er det en ny dag.... Lurer på når håret skal av....?

Ingen kommentarer: